עדכונים ומשחקים!

הקינגס והליגה הודיעו כי יחלו בחקירה משותפת בנוגע להאשמות כנגד לוק וולטון בתקיפה מינית

בלייק גריפין עבר ניתוח ארתוסקופי בברכו השמאלית. צפוי להיות כשיר למחנה האימונים

ריק ביוקר טוען כי ג'יני באס העבירה למג'יק ג'ונסון כמה אימיילים של רוב פלינקה בהם האחרון העביר ביקורת על עבודתו. לטענת ביוקר, זה אחד הדברים שגרמו למג'יק לעזוב

בתוך כך, מג'יק מצייץ ציוצים מסתוריים

ריקי רוביו על הסדרה מול הרוקטס: "נתתי כל מה שיכולתי בסדרה הזו. האם יכולתי לשחק טוב יותר? כן, אבל סיימתי את העונה עם כל מה שיכולתי. יכולנו לנצח את הסדרה הזו.. זה למה אני כ"כ מאוכזב. היה לנו את כל מה שצריך כדי לנצח, ואני לא יודע למה לא הראנו את זה מהתחלה". כשנשאל על עתידו, אמר כי הוא עדיין לא יודע איפה יהיה בשנה הבאה, "אני אסתכל על הסיטואציה הכי טובה בשבילי מבחינת המאמן והקבוצה. אני רק רוצה להיות שמח".

קליי תומפסון מודה שהווריורס כבר הסתכלו אל עבר הסדרה הקרובה מול הרוקטס: "הייתי בטוח שאנחנו עומדים להגיע לפה ולנצח. המשחק הזה היה מבאס והפסדנו, אז יאללה בוא ננצח בגדול בשישי כמו שאנחנו יודעים. בוא ננצח באיזה 30 נקודות". סטיב קר אמר כשנשאל על הזהות של הקבוצה: "אנחנו אלופי בק-טו-בק. אנחנו ממש טובים. אנחנו תולים שלטי אליפות. מה הזהות שלנו? אנחנו משחקים מהר ומשחקים הגנה. אולי נעשה וידאו הסבר ונשלח לכם".

קלינט קאפלה אומר כי הוא רוצה לפגוש את הווריורס בסיבוב הבא: "כדי להיות האלוף, אתה חייב לנצח את האלוף".

פול ג'ורג' אומר כי הוא יטפל בכתף שלו באוף-סיזן, כדי שזה לא יחזור על עצמו, אך סירב להתייחס למה היא הפציעה שלו.

מייק סקוט לא התאמן באימון האחרון בסיקסרס, וברט בראון אומר כי הוא לא מתכונן לכך שיהיה זמין למשחק 1 מול הרפטורס

סבסטיאן טלפייר, אגדת תיכונים בעברו ובאסט NBA בעבר הקרוב יותר, הורשע באחזקת נשק ויכול לעמוד בפני עונש של כ-15 שנים בכלא. למי שתוהה – זו הייתה אחזקה של המון נשק

הליגה שחררה את הנתונים על מוכרי הגופיות המובילים בחודשים האחרונים, הכל די סטנדרטי עם לברון במקום הראשון (וכבוד ללוקה וג'ייסון טייטום)

למי שפספס – לאמאר הארד, הפרשן של הבלייזרס, מאוד מתקשה לעכל את השלשה הנהדרת של דמיאן לילארד

משחק!

03:00 – הנאגטס בסן אנטוניו (3-2 לנאגטס). להיות או לחדול עבור הספרס, שמגיעים אחרי השפלה במשחק מס' 5. גארי האריס הוא ה-MVP ההגנתי של דנבר עד כה, האם הספרס יצליחו להתמודד? שידור בספורט5.

לפוסט זה מצורף – גיים אוף זונס, פרק חדש.