צמד משחקי 7 הבטיח וקיים!

במשחק הראשון של הערב הבלייזרס הגיעו לדנבר ונראו בהתחלה לא מחוברים. שתי הקבוצות נראו עייפות כשרוב הזריקות לא נכנסות בשני הצדדים, אלא שנראה שעל פורטלנד זה משפיע יותר והיתרון של המקומיים הגיע עד 17. רודני הוד יצא עם פציעה ברגל אחרי כניסה בחסימה של טורי קרייג ולמעט מקולום פורטלנד נראו אבודים.

סי ג'יי מקולום התעורר אבל צריך לתת קצת קרדיט לסטוטס שגם שלף קלף מפתיע מהכובע. יש לא מעט מהלכים של מאמנים בפלייאוף שיכולים לשנות סדרה והדומא הכי זכורה זה ב-2015 כשסטיב קר העביר את בוגוט לשמור על טוני אלן. הפעם היה משהו דומה: כל הסדרה פול מילסאפ עשה בעיות לבלייזרס בצבע ובהתקפה, וטרי סטוטס הכניס את אוון טרנר כ-4 שישמור על מילסאפ וגם אילץ את מילסאפ לשמור עליו. לפני המשחק הזה לאוון טרנר היו 3 סלי שדה, סל עונשין בכל משחקי הפלייאוף יחד. את המשחק אתמול סיים עם 14 נקודות 7 ריבאונדים, 2 אסיסטים וחסימה ובעיקר – הוציא את מילסאפ בבעיית עבירות.

כוכב המשחק היה כמובן סי ג'יי מקולום שכיכב בשני צידי המגרש עם 37 נקודות ואפילו כמה מהלכים הגנתיים

ואפילו ג'ניפר וויליאמס פירגנה

(למי שלא מכיר את הסיפור: סי ג'יי מקולום אמר שהוא לא יהיה כמו השחקנים האלה שמצטרפים לקבוצת כוכבים בשביל אליפות, ג'ניפר אוהדת גולדן סטייט קפצה להגן על קבוצתה וצייצה לו "קודם תנצח סדרת פלייאוף." ועל זה כזכור הגיב: "אני מנסה, ג'ניפר.")

כמה נקודות לסדרת הגמר: המשחק הראשון בלילה שבין שלישי ורביעי בשעה 04:00. לראשונה בהיסטוריה של הליגה 2 אחים ישחקו אחד נגד השני בגמר איזורי (יכלנו להשיג דאבל כזה, אבל פאו פצוע)
דמיאן לילארד יליד אוקלנד וזה פלייאוף פרידה מהאולם באוקלנד (קיטש אמריקאי שכבר צייצו עליו)

המשחק השני גם היה צמוד ומותח ונגמר עם סל על הבאזר.

אמנם בתחילת המשחק נדמה היה שהמשחק בשליטה של הראפטורס, אולם בשום שלב לא טורונטו ולא פילדלפיה לא הצליחו לייצר יתרון דו ספרתי. ברט בראון ניסה לעצור את כל מי שלא קוואי וההגנה של פילדלפיה נלחמה בציפורניים כשבצד השני ההגנה של הראפטורס מקשה על שני הכוכבים של פילי את החיים. ג'ימי באטלר סיים עם 16 נקודות באחוזים רעים: 5-14 מהשדה, 1-6 מעבר לקשת. אמביד סיים עם 21 נקודות 6-18 מהשדה וגם כן 1-6 מעבר לקשת.  בן סימונס נראה סביר התקפית (13 נקודות 4-5 מהשדה) ועבודה הגנתית מצויינת על קוואי שאמנם סיים עם 41 נקודות אך 16-39 מהשדה 2-9 מעבר לקשת.

הגנת הראפטורס שמרה ב-5 וחצי הדקות האחרונות את הסיקסרס על שני סלי שדה בלבד. בסיום ג'ואל אמביד ירד לחדר ההלבשה כשהוא בוכה

יש לא מעט אי ודאות בנוגע לפילדלפיה כשכמה מהשחקנים המרכזיים מסיימים חוזה, השמועות סביב ברט בראון.

גמר המזרח יחל בלילה שבין רביעי לחמישי בשעה 03:30. שם נראה את יאניס מול קוואי, ככל הנראה שני השחקנים הטובים במזרח וככל הנראה 2 מ-5 השחקנים הטובים בליגה נפגשים ראש בראש.