דווקא בחלק החזק של בוסטון היא נכשלה. ההגנה. לא הייתה להם שום תשובה ליכולות של הארדן, כאילו נתקלו בו בפעם הראשונה. כאילו אין כלום, כאילו לא התכוננו. איפה בראד סטיבנס כשצריך אותו?  אבל האמת, קשה לשמור מרחבית על הארדן כשאין לך שום שחקן משמעותי בצבע. אם הוא לא זורק משלוש הוא נכנס פנימה, ובהיעדר מגן איכותי בפנים העסק אבוד. הורפורד, שבדרך כלל יודע את העבודה נראה כמו הצל של עצמו עם הפציעה שהוא סוחב ברגל. ות'ייס פשוט לא שומר מספיק טוב וחזק. חסרונו של ביינס ניכר. כאשר טייטום (4 נק' וכמעט ללא זריקות) לא פוגע, מוריס (18 נק')  מסולק מהמשחק עם שתי טכניות והייוורד לא בעניינים. קשה לבוסטון לנצח. נקודת האור היחידה מלבד אירוויניג (23 נק') היה ג'יילן בראון עם 18 נק' ומשחק טוב בסך הכול.

ביוסטון? הכל בסדר, תודה ששאלתם. כריס פול פצוע? הכול בסדר הארדן פה. הארדן (45 נק' ו 6 אס') בשלו עם הרצף המדהים. אבל גם הצוות המסייע, קלינט קאפלה בשליטה מוחלטת בריבאונד התקפה והגנה עם 24 נק' ו 18 רב'.גורדון (20 נק') עושה את הזריקות שלו ונותן גוף והגנה וגם טאקר וג'ף גרין ממלאים את חלקם בפאזל. מול בוסטון זה בהחלט מספיק.

יוסטון התחילה חזק והגיעה ברבע השני כבר ליתרון של 17. הרוקטס שלטו לחלוטין בריבאונד עם 54 רב' מתוכם 16 !! בהתקפה. בוסטון הגיעה ל 38 רב' כל המשחק והעניקה ליוסטון כל כך הרבה הזדמנויות שניות. למרות זאת, לבוסטון יש אופי והמשחק כבר הגיע ליתרון של בוסטון בשלהי הרבע השלישי. אבל אז, שוב רבע מפלצתי התקפי של הארדן שהעלה מדרגה בהתקפה אחרי מנוחה של חצי משחק והמשחק ננעל. הפער אמנם לא מייצג כל מה שהיה במשחק, אבל בהחלט מייצג את הפער בין שתי הקבוצות כרגע. יוסטון ללא ספק עם הפנים למעלה. בוסטון, בהרכב הנוכחי כנראה תמשיך לדשדש עד סוף העונה סביב מקומה כרגע.

127-113 ליוסטון.