אם תסתכלו רק על התוצאה, תחשבו אולי שזה היה משחק חד צדדי. אבל בשלושת הרבעים הראשונים, זה ממש לא היה המצב.

שתי הקבוצות פתחו חזק את המשחק, עם למעלה משלושים נק' כל אחת ברבע הראשון. במחצית הניקוד היה צמוד, כשגולדן סטייט יורדת ביתרון 3 נק' – הרבה בזכותו של קווין דוראנט, שקלע 20 נק' במחצית וסחב את הקבוצה התקפית.

ברבע השלישי מינסוטה חזרה למשחק עם רבע מצוין בו היא קלעה 7 נק' יותר מגולדן סטייט והגיע לרבע האחרון ביתרון 4. אבל גולדן סטייט היא קבוצת מחצית שנייה, ובהובלת דריימונד גרין היא הידקה את ההגנה שלה והגבילה את מינסוטה ל-12 נק' בלבד בעוד היא קולעת 33 ומסיימת את המשחק בלי הרבה בעיות.

קווין דוראנט היה הכוח ההתקפי מאחורי שלושת הרבעים הראשונים של הלוחמים, וסיים את המשחק עם דאבל-דאבל של 33-13 באחוזי קליעה מצוינים, ביחד עם 3 אסיסטים וחסימה. מי שעזר לו לשמור את הלוחמים בעניינים היה דריימונד גרין, שסיפק משחק מצוין ופלירטט עם טריפל-דאבל של 9-9-11 ו-3 חסימות (7 מתוך 11 האסיסטים ב-8 הדקות הראשונות של המשחק). לקראת סוף המשחק גם סטף קארי וקליי תומפסון נכנסו לעניינים, כשקרי מסיים עם 28-9-7 באחוזים נמוכים מהרגיל בשבילו, ותומפסון תורם 22-4-1.

בסרטון: התקפת הלוחמים מדגימה את המונח "בלתי ניתן לעצירה".

בצד השני, נראה שלמרות הפציעה בשריר החשק ג'ימי באטלר בא לעבוד, ותרם 21 נק', 3 ריבאונדים -5 אסיסטים בשביל הטימברוולבס – אך פספס את כל 8 הנסיונות שלו לקלוע ל-3. קארל אנטוני-טאונס סיים עם דאבל-דאבל של 13 נק' ו-11 ריבאונדים, אבל קלע בפחות מ-40% מהשדה ומשלוש, ואנדרו וויגינס היה הקלע המוביל של מינסוטה עם 22 נק' ו-4 ריבאונדים. לאחר הופעת הקריירה שלו השבוע, דריק רוז שיחק 4 דקות בלבד לפני שירד לספסל עם כאב בקרסול שמאל.

בסרטון: אנדרו וויגינס פותח חזק את הרבע השלישי

שם המשחק הוא יעילות, והלילה הלוחמים קלעו 49% מהשדה לעומת 37% של הטימברוולבס, ו-39% מהשלוש לעומת 29% בצד השני.