בזמן שישנתם הוא טור יומי שמתמקד ב3 אירועים מהלילה האחרון ב NBA.

 

 

ניו אורלינס פליקנס (5 – 15) 114 קליבלנד קאבלירס (13 – 6) 108

 

 

אז היה צריך לעשות עבירה ביתרון 3 או לא היה צריך? לברון היה צריך לחדור או טוב שניסה מחצי מרחק? משחק שהעלה הרבה שאלות

 

קליבלנד פתחו עם הובלה  עם משחק התקפה טוב. ברבע השני הפליקנס צמצמו ולקחו הובלה, ומשם משחק צמוד עם חילופי הובלה בסיום.

נקפוץ לסוף קצת לפני המהלך המדובר מהלך מדהים של דייוויס:

 

והקטע המדובר – מהלך אחרון הולידיי עם הכדור פיגור 3. לעשות עבירה או לקחת הימור? האם דלבדובה ניסה לעשות שם עבירה ולא שרקו?

 

בהארכה כבר היה סיפור חד צדדי והפליקנס מנצחים. בסיום בלאט אומר שלברון היה צריך עזרה. סמית' הגיב על כך שהוא קלע 15 במחצית ואיזה עוד עזרה הוא יכל לתת? אולי עזרה ברבע האחרון?

 

הכוכב השני של קליבלנד נראה לא משהו, וזה בלשון המעטה

 

לזכותם של הפליקנס ניתן לציין הגנה שהשתפרה, עם עבודת הגנה מעולה של קאנינגהאם על לברון שבזמן שקאנינגהאם היה עליו קלע רק 3-17 מהשדה. טייריק אוואנס חזר ומפיח רוח חיים בהתקפה של הפליקנס מעבר ל14 נק' ו10 אס' שלו. הפליקנס מקבלים המון עזרה מהספסל, ריאן אנדרסון עם 18 נקודות, הולידיי עולה מהספסל ומספק 13 נק' 7 ריב' ו5 אס'.

 

אצל הקאבס מגיע משבר תחילת עונה ובלאט בדילמות בין רכז הגנתי לרכז התקפי. טוב שאירווינג חזר להתאמן וצפוי לחזור לשחק בתוך 2-3 שבועות.

 

 

תקציר משחק באתר ה NBA

 

 

דטרויט פיסטונס (11 – 9) 102 מילווקי באקס (7 – 13) 95

 

גרג מונרו חוזר למפגש עם האקסית. ואיך נגמר הדו קרב בינו לדראמונד? דראמונד 17 נק' ב7-18 מהשדה (עוד 3-10 מהעונשין) 23 ריב' 3 חט', 2 חס' ומינוס אחד מדד פלוס מינוס.

מונרו 14 נק' ב7-15 מהשדה 13 ריב', 2 חט' 2 חס' ומינוס 2 במדד פלוס מינוס.

 

הפיסטונס הראו את הנתונים הרגילים: הגנה חזקה שבמחצית חנקה את מילווקי ל12-40 מהשדה. מנגד כבר ציינו את בעיות הגיוון ההתקפי של דטרויט: דראמונד כאמור עם 17, מוריס וג'קסון עם 23 נק' כ"א. מהספסל? סטנלי ג'ונסון עם 10 ואנתוני טוליבר עם 8 מסכמים את תרומת הספסל למשחק.

אצל הבאקס בייליס נקע את הרגל וירד בכוחות עצמו לחדר ההלבשה בצליעה, שנראתה רע. מייקל קרטר וויליאמס הרכז הבריא היחיד ממשיך להראות שפילדלפיה אולי לא טעתה כשויתרה על שירותיו וההגנה של הבאקס נראית זוועה כהרגלה.

התקפית הבאקס נראים טוב, עם 5 שחקנים שקולעים בדו ספרתי (ובייליס אחד שקלע 9 עד שנפצע). הגבוהים של דטרויט נתנו לאנטטקומפו לזרוק מרחוק עם אחוזי הצלחה להימור הזה שהלכו לא רע.לגריק פריק יש כלים אתלטיים ויש לו פוטנציאל שמתפרץ ולפעמים כמו גם במשחק הזה הוא נותן תחושה לצופה שהוא יכול יותר, בטח ממה שאנחנו מכירים, והוא פשוט לא הולך ועושה את זה. בעיקר הגנתית.

ואני בכל הזדמנות מזכיר את הקשיים של מילווקי בהגנה. ג'ון הנסון רק 14 וחצי דקות. למה? לגמרי חושב שהנסון יכול לשחק ולתרום יותר, ומכיוון שהוא יותר 4 מ5, הוא גם יכול לשחק לצד מונרו. בטח כשאנטטקומפו מתקשה\לא מנצל פוטנציאל בהגנה.

 

תקציר המשחק באתר ה NBA

 

וושינגטון וויזארדס (8 – 9) 109 – פיניקס סאנס (8 – 12) 106

שגיא רפאל

 

חוסר יציבות זה אנדרסטייטמנט למה שקורה בוושינגטון. 4 הפסדים רצופים, ואז משום מקום נצחון על קליבלנד. הכל הסתדר? לא, מפסידים לקובי וללייקרס.למשחק נגד פיניקס הם מגיעים בלי גבוהים. ננה, גודן והאמפריס פצועים. גורטאט בפולין באירוע חירום משפחתי. נשארו ריאן הולינס ובלייר. וויטמן פותח עם הולינס, כשדאדלי ופורטר משחקים בעמדות הפורוורד. הולינס נותן לו רק 13 דקות. בלייר נותן 10 מהספסל. בשאר הדקות אוטו פורטר (203 סנטימטרים ביום טוב) משחק סנטר.

וושינגטון - פיניקס

פיניקס פתחה פער ברבע הראשון של כמעט 10 נקודות. וושינגטון התקרבה פעמיים, גם ברבע השני וגם ברבע השלישי, אבל הסאנס ידעו להקפיץ את היתרון בחזרה ל9-10. ברבע הרביעי זה כבר לא עבד. אחרי שיוויון 98, מוריס ובלדסו מעלים ל102-98 מקו העונשין. וושינגטון חוזרת ליתרון 104-103, ובראדלי ביל מעלה אותה ל108-105. 8 שניות לסיום ברנדון נייט סוחט עבירה בזריקה ל3 והולך לקו ל3 זריקות עונשין. את הראשונה הוא מחטיא, ועכשיו צריך להיות יצירתיים. אז מרקיף נהיה סופר יצירתי, וגם הרסני.

 

הוא פשוט לא מחליט באיזה צד של הריבאונד הוא רוצה להיות. זז מצד לצד עד שלשופטים נמאס ושורקים לו עיכוב משחק. ביל מחמיץ את הטכנית, אבל מתקן כשמוריד את הריבאונד מההחטאה הצפויה של נייט. גארט טמפל נשלח לקו, קולע את הראשונה ומחטיא את השניה. לאריק בלדסו יש הזדמנות נוספת להשוות והוא מחטיא את השלשה שלו שפוגעת בלוח ויוצאת. וושינגטון בלי גבוהים מנצחת.

 

בראדלי ביל קלע 34 נקודות, והיה מצויין כולל הדבר הזה:

וול מסיים עם 17 ו9 אסיסטים

אריק בלדסו מוביל את פיניקס עם 22 נקודות ו7 אסיסטים. פיניקס צריכה להיות מאוד מאוכזבת מההפסד הזה.

 

תקציר המשחק באתר הNBA

 

הטופ 10 של הלילה: